dilluns, 20 de febrer del 2012

ARRAN L'EXPOSICIÓ GIRAMÓN...

Arran l'exposició que visitàrem a ca n'Àngel (GIRAMÓN), dimecres 15 de febrer, vam tenir una conversa amb els fillets i les filletes de Sant Tomàs...
Lluïsa: Què vos va agradar de l'exposició que anàrem a veure?
Iris: Mos mostraren què menjaven (es refeix als cinc fillets que ens presentaren), plàtans... Dos fillets no van poder menjar perquè no tenien menjar.
Noa: Els seus papàs no tenien doblers.
Víctor i Núria: Me van agradar els instruments de jugar. (Ens van mostrar diferents juguets entre ells hi havia instruments per fer música).
Cristian: A mi me van agradar les juguetes. 
Adelaida: A jo me va agradar les pepes.
Cristian: A mí también.
Carme: A jo me van agradar les pepes.
Noa: Me va agradar quan dormien tots junts perquè somiaven. 
(Al darrer plafó vam poder veure tots els infants que dormien i cada un d'ells tenia un somni: ser doctors, tenir una bici, ...)
Iris: La sargantana somiava que volia anar a un lloc per conèixer amics.
Josep: Volien tenir coses els fillets.
Abril: Un fillet volia ajudar els altres si es feien mal.
Lluïsa: I à vosaltres quan sigueu grans, què vos agradaria...?
Iris: Fer d'infermera.
Daniel: Fer carreres de cotxes.
Bià: Ser doctor d'animals.
Ellie: Ser doctora d'animals.
Lluís: Ser doctor d'animals.
Adelaida: Ser cantant.
Carme: Jo, policia.
Cristian: Policia.
Núria: Infermera.
Gerard: Ser conductor de motos.
Abril: Bailarina.
Josep: Conductor de camions de carreres i de motos.
Daniel: Los camiones no corren, si corren se chocan con los coches.
Hanna: Doctora.
Víctor: Doctor de persones.
Fabi: Conductor de cotxes de carreres.
Joan: Vull ser papà.
Noa: Jo vull ser mestra. Jo mamà mestra.
Abril: I jo germana bailarina.
Iris: Jo infermera mamà.

Després, van dibuixar i escriure el que volen fer quan siguin grans. Podeu veure els treballs exposats a l'escala del nostre edifici.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada